Srp 082014
 

VÁŽENÍ KLIENTI, PO MNOHA LETECH JSME UKONČILI ČINNOST VYLÉVÁNÍ NÁDRŽÍ KAUČUKOVOU HMOTOU Z KAPACITNÍCH DŮVODŮ.

NYNÍ POKUD CHCETE VYLÍT NÁDRŽ KAUČUKEM TAK SE OBRAŤTE NA:

VLADIMÍROVY RENOVACE nebo  MOTODÍLY VORLOVÁ VYŠKOV

Nádrže výhradně vyléváme kaučukovou hmotou od firmy KREEM® ROT  která je jedna z nejkvalitnějších na trhu, odolává všem palivům, olejům, zředěným kyselinám a zamezuje průsakům vyrezlých nádrží. Máme již desetiletou praxi v této specializaci. Bez reklamací. Bez změny dodavatele či technologického postupu. Prostě to funguje.

Je důležité aby nádrž kterou nám chcete dát na opravu, jste již měli pochromovanou. Při opačném postupu (kaučuk potom chrom) se vnitřek nádrže poškodí.  TAKŽE PRVNĚ NÁDRŽ NACHROMOVAT, POTÉ SPASOVAT NA MOTORCE, POTÉ KAUČUK A AŽ PO KAUČUKOVÁNÍ LAKOVAT.

Lakované nádrže Vám rádi vylejeme, ale bez záruky na poškození laku – pokud je nádrž děravá může vyteklý odmašťovač poškodit lak (vytvoří se světlá mapa, chrom je vůči odmašťovací lázni 99% odolný). Obecně se to stane cca jednou za 50 nádrží, ale raději Vás upozorníme, že to riziko.

Vaše nádrže vyléváme zabalené v neprodyšné fólii aby nedošlo k poškrabání nebo poškození.

Nádrž můžete poslat i poštou, po rozbalení Vám zavoláme „diagnózu“ a projdeme si společně postup co Vaši nádrž čeká. Ať víte, do čeho jdete. Stručný postup viz níže.

Máme za sebou několik stovek nádrží. Auto i moto. Železo, hliník i laminát.

Když mi zavoláte na domluvu opravy, prvně se vás zeptám jestli nádrž teče nebo je „jen“ rezavá. Kaučuk zacelí i malé dírky, avšak na díry po hloubkové korozi nebo obroušené nádrže po havárii o silnici prvně zaletujeme stříbrem či mosazí (těsný spoj) a až pak vyléváme kaučukem.

Určitě není nutné vylévat kaučukem každou nádrž. Pokud máte nádrž v pořádku a vnitřní koroze vám neucpává palivovou soustavu, tak to nehroťte a do nádrže nic necpěte. Je to tak lepší. Stačí si hlídat na konci sezony, že máte natankovanou plnou nádrž kvalitním palivem. Kolují fámy, že kaučuku zevnitř nádrže se už nedá zbavit. Dá. Je to náročné, přijdete i o vrchní barvu (ne o chrom) ale dá se kaučuku zbavit. I tuto službu nabízíme, za nádrž na JAWU Kývačku se pohybuje cena kolem cca 3000-4000Kč, dle stavu. Jiné nádrže naceníme individuálně.

Pokud nám chcete nádrž poslat, prosím připravte ji následovně:

Sundat víčko, čerpadlo, kohout, palivoměr … prostě všechno co tam nemá být.

Díry zacpat hadrem, ať to na poště tolik nesmrdí, ideálně nádrž propláchnout.

K nádrži přilepit dopis s kompletním kontaktem na vás(adresa pro poslání zpět, telefon a email). Zavoláme ihned jak je to možné (cca do 3 dnů od doručení, podle toho kolik je práce)

VÁŽENÍ KLIENTI, PO MNOHA LETECH JSME UKONČILI ČINNOST VYLÉVÁNÍ NÁDRŽÍ KAUČUKOVOU HMOTOU Z KAPACITNÍCH DŮVODŮ.

NYNÍ POKUD CHCETE VYLÍT NÁDRŽ KAUČUKEM TAK SE OBRAŤTE NA:

VLADIMÍROVY RENOVACE nebo  MOTODÍLY VORLOVÁ VYŠKOV

Nádrž pořádně, ALE OPRAVDU POŘÁDNĚ  zabalte. Uvědomte si, že to je balík, který putuje různými druhy přepravy a může jej dostat i nešikovný pracovník do ruky. Nádrž by měla v krabici přežít pád z 1 metru. Prosím, opravdu se zaměřte na kvalitní zabalení. Zatím jsme řešili jen promile poškozených nádrží přepravcem, ale vždy to bylo vinou nedostatečného zabalení. (nádrž po chromu za 8 tisíc byla pouze položena do krabice a takto byla poslána. Chrom od poškození dělila jen stěna krabice. Naštěstí, v tomto případě dorazila nádrž v pořádku)

Prosíme dodání nádrže umyté a čisté ze všech stran pro lepší manipulaci. Jinak bude po tel dohodě účtováno 250Kč za vnější vyčištění nádrže (Např skútry Čezeta jsou zespodu hodně zašpiněné)

Přijmutí nádrže – pokud vám dorazí od nás balík, prosím o důkladnou kontrolu, jestli nedošlo k poškození cestou přepravní společností.

Nabízíme kompletní opravy nádrží, takže pokud ji chcete vylít kaučukem, to není problém. Můžeme vám nádrž i nalakovat, vytáhnout boule, zaletovat netěsné spoje a nalepit polepy či ručně vymalovat logo. Jen prosím berte na zřetel, že neděláme na rychlost. Prosím nespěchejte na zhotovení. Podle obsazenosti a náročnosti se dá zakázka vyřídit od dvou týdnů dvou měsíců.

Ještě poznámka: Po vylití nádrže kaučukem je potřeba vnitřek nechat odvětrat při cca min 24 stupních po dobu 3 týdnů. (bez víčka a kohoutu)

Až po uplynutí této doby je možné nalít palivo a vesele jezdit. Šťastnou cestu.

VÁŽENÍ KLIENTI, PO MNOHA LETECH JSME UKONČILI ČINNOST VYLÉVÁNÍ NÁDRŽÍ KAUČUKOVOU HMOTOU Z KAPACITNÍCH DŮVODŮ.

NYNÍ POKUD CHCETE VYLÍT NÁDRŽ KAUČUKEM TAK SE OBRAŤTE NA:

VLADIMÍROVY RENOVACE nebo  MOTODÍLY VORLOVÁ VYŠKOV

Postup:

1. Nádrž řádně zabalíme a zaopatříme proti poškození.
Zabalení opravované nádrže

2. Vnitřek nádrže zbavíme „velké koroze„.
Vnitřek nádrže je nutné úplně zbavit koroze

3. Do nádrže nalijeme  odmašťovací přípravek od KREEM® ROT a necháme cca 1 hodinu (podle znečištění) při 65-80 °C.

4. Vypláchneme proudem vody.

5. Do nádrže nalijeme odrezovací přípravek od KREEM® ROT  a necháme cca 1 hodinu při 65-80 °C. Při silné korozi operaci opakujeme, dokud vnitřní povrch nádrže není dokonale zbaven koroze.
Vylití nádrže motocyklu odrezovacím přípravkem od firmy KREEM® ROT

6. Vypláchneme proudem vody.

7. Pokud je nádrž bez rzi a znečištění můžeme nádrž vysušit při opačném případu opakujeme dokud není absolutně čistá.
Dokonale čistou nádrž můžeme vysušit

8. Do vysušené nádrže nalijeme kaučukovou hmotu kterou pomalím otáčením nádrže vylijeme po celé vnitřní ploše nádrže, následně přebývající hmotu vylijeme a s nádrží po další 6-8 hodin otáčíme aby se hmota rovnoměrně rozlila.
Finální vylití nádrže kaučukovou hmotou

9. Poslední krok je sušení a prořezání závitu na palivová kohout a  předání zákazníkovi. (poštou nebo osobně v Modřicích)

Ceník:

Cena vylití nádrže se liší podle obsahu nádrže. Pro představu přikládáme pár příkladů.

Kývačka / Panelka / Pérák : 3000Kč (v případě horšího stavu +300Kč – voláme vždy předem.

Stadion S11+Babeta,Jawetta: 1800-2000Kč

Stadion S22 2000-2300Kč

Pionýr:1800Kč-2100Kč

JAWA Mustang: 3000-3300Kč

Japonské motocykly dle velikosti a stavu: ceny od 5500Kč

Auto nádrže: dle stavu – nutno konzultovat po telefonu a doladit kompletní technologický postup – tyto nádrže velice často rozřízneme a uvnitř vytryskáme a opravíme přepážky, zavaříme a nalakujeme.

Minimální cena zakázky je 1000Kč.

Cenu velmi ovlivňuje stav vnitřku nádrže, dle počtu odrezování a náročnosti přípravy pro vylití kaučukem.

Asi 2% nádrží nejdou vylít. V tom případě odrezíme co je v našich silách a vrátíme Vám nádrž. Doporučujeme pak nádrž udržovat stále plnou a dávat si pozor na tankování „BIO EKO benzínu“. Samotné čištění nádrže se pohybuje v cca polovině celkové částky vylévání kaučukem.

Uvedené ceny jsou bez DPH

Volejte pro rychlejší domluvu Kenny: 733504934

 Publikoval v 15:34