Vážený pane Vingáte,
Nechápu, opravdu nechápu, jak je možné, že ještě fungujete. Cokoliv jsem k Vám dodal na ochromování, několikrát reklamované a i přesto Vaše kvalita chromu, se nedá ani nazvat kvalitou. Na burze jste se chvástal, že máte šestimocný chrom, to je hrozně fajn, ale když to nejste schopni PŘIPRAVIT, tak je vám to úplně k NIČEMU!
Dodal jsem Vám na začátku 3 nádrže na chromování. Sliboval jste 3-4 týdny. Byl jsem nadšen, to nebude jako od Šumperáků, kdy je běžná čekačka někdy i 11 měsíců na nádrž (ale zase 130% kvalita – vlastní zkušenost). Bohužel, realita byla jiná. Přetáhli jste termín o 14 dní. (To by mi VŮBEC nevadilo, znám to, když je práce moc a prostě se nestíhá.) Nádrže přišly doručovací službou s tím, že po rozbalení mě museli omejvat. Samá tečka, nedoleštěné hrany Califáckých nádrží okolo prolisů na gumy, nevyklepané důlky (několik)…. Takže první výlet do Benešova. Všichni se mi omluvili, že to „nějakej novej přípravář“ pokazil. (stane se, znám to, jsme lidi. Budiž.) Náklady na cestu mi nikdo neproplatil. Termín opravy byl týden. Stal se z toho skoro měsíc. Po několika urgencích konečeně nádrže přišly. Vypadaly, jako by je někdo odflákl stejně jako na začátku,jen z jiné strany. (nemusím připomínat, že pro mé zákazníky jsem vypadal jako dokonalý blb.)
Takže Další cesta do Benešova, už trošku ostřejší výměna názorů o kvalitě a opět přislíbení vyhovění reklamace. Na dotaz o proplacení nákladů na uplatnění reklamace se mi bylo vysmáno.
Nakonec vše ale dobře dopadlo, nádrže za další 3 týdny dorazily, opět až po každodeních urgencích. Byly asi o 40% lepší, než na začátku. Zákazníkům jsem s potupou předal nádrže se ziskem mínus 100% na každé nádrži. Nakonec mi bylo přislíbeno, že mi na revanž za tu projetou naftu, nervy a ostudu nachromují něco navíc a zadarmo. Zvolil jsem 2 nejhezčí nádrže co jsem měl skladem a padací rám na můj moped KTM.
Opět asi měsíc po termínu, jsem se už dokonce nemohl dovolat. Následovaly odpovědi SMS: „Jsem u majitele“ NEBO „Jsem na obede.“ NEBO „Jsem v Bance.“ Na moji textovou zprávu, jestli si ze mě už dělají prdel, mi přišla SMS tohoto DOSLOVNÉHO znění: „Pane Buriane zavolat jeste nemohu. Mame s TOP predstaviteli Benesova a majitelovou rodinou celodeni akci zakoncenou soukromou nocni prohlidkou zamku Konopiste. Tu jednu nadrz jsem chtel vzit na posouzeni zitra na burzu.“
Na toto jsem hleděl dobrých 10 minut, snaživ se tuto šifru pochopit. Bohužel se mi to nepovedlo.
Když jsem vše vzdal, asi po měsíci, přijela opět doručovací firma a naše revanž reklamace byla na dílně. Radost z příjezdu opět vystřídal šok, po rozbalení krabic. Padací rám na KTM byl sice už stašího data, ale tak odfláknutý díl jsem dlouho neviděl. Chrom snad dali na opískovaný materiál, to bych zkousl, je to moje, je to revanž, neřeším(Jsem kliďas). Pak jsem je otočil, a normálně místa, na kterých vylezl ještě v galvanovně rez, tak ZATŘELI ŠTŘÍBRNOU BARVOU. (To si už fakt asi dělají prdel!!!!)
Nádrže naštěstí vypadaly jakž takž k světu až na sem tam tečky v chromu a jeden nevyklepaný důlek. Fajn, nechal jsem je v regálu, až budu dělat patinovku nebo nějakou svoji motorku „na pole“. Ač naštvaný, pořád jsem nad tím mávl rukou. Fakt jsem kliďas.
Až při přípravě pod lak se mi jedna nádrž vyslíkla způsobem, že mě to donutilo k napsání tohoto článku.
Já zkousnu hodně, jsme lidi, lidi dělaj chyby. Stává se to. I já se někdy seknu a něco se prostě nedaří, ale to, co jste předvedli VY, je výsměch zákazníkovi. Styďte se.
PS: Tento článek není s cílem poškodit spolešnost Galvanovna Benešov, jen se prosím nad sebou zamyslete, věřím, že to byl jen malý zkrat a už se nebude opakovat. Přeji Vám mnoho pracovních úspěchů.
Petr „Kenny“ Burian, Brno. 26.3. 2014 info@motokenny.cz