Koncem léta 09 jsem dostal takovou změť trubek a za úkol z toho poskládat funkční a hezkou tříkolku. Něco chybělo, něco přebývalo… tak jsem se do toho pustil. Lakováno před mojí garáží, i přesto hezký lak, jen podotknu, že lakovat rám na kývačku je opruz, tohle je nepopsatelné peklo. Nemluvě o tom,že k tříkolce byly přiloženy již nejaký ten rok opískované blatníky, navíc každý pomlácený jako veterán z války. když už bylo vše nalakované tak skládání za pomoci malého míši a potom pepka bylo v pohodě, největší trable byly s motorem, ten se potom generálkoval.
Jízda na totmto unikátním strojí je výjimečná jako jeho design,který pochází z motocyklu jAWA-Čz 150/ 352. Zajímvostí je, že místo tachometru je bakelitová spínčka, po levé ruce ruční brzda na obě kola, pouze levé hnané kolo, řidítka s páčkami, které vás při čelním střetu rozpárají na cucky, půlbubnové kola a jiné…
Přesné oficiální nformace o vyrobeném počtu těchto strojů jsem dosud nezjsitil, jen mi bylo již mnohkrát řečeno, že prý „okolo stovky“… takže celkem vzácnost. Pozor, neplest s Orthopedií, která se výráběla z motocyklu Čz 150 C… to jsou 2 úplně rozdílné vehikly. pokud by někdo potřeboval nějaké lepší foto, nechť napíše:)
Napsat komentář