Led 172010

ZIMNÍ KRUCEMBURK: Zimní varianta letního motosrazu pro ty co mají koule(jezdí tam i holky) a nemají to v hlavě v pořádku. Sám jsem jeden z nich… Rok se s rokem sešel a já opět nemám motorku na krucík, už si říkám, že pojedu za trapáka v plechovce, když svitne naděje – malý čínský skútr BAJAJ 50…(Tímto děkuji firmě ELEKTRO SOVA za poskytnutí skútru- vidíš Pepíku, tady máš tu slíbenou reklamu) :)… Naneštěstí ho dostávamv sobotu (den odjezdu) v 6:55, odvážím ho po ose k míšovi a než se naděju tak 7:20 mám urvanej ventilek na zadním kole. Sakra kde za hodinu seženu duši 10´x 2,75 ?:)) Nakonec nějak doskáču k Míšovi a tam to řešíme smuchlanou duší z babetty, já ještě spravuju upadávající karbec. Hurá, jsme nachystaní, máme sraz v 9 s klukama na Shellce v Brně, Lískovci, vyrážíme někdy za deset devět, cesta v pohodě, lidi na nás koukají jak na paka, ale co už. Míšova babeta mě drtí na rovince ale v kopci ho pomalu doháním, bohužel když se otáčí na hradecké aby zjistil jestli sem stále za ním, tak se vzorově rozpleskne na sněhu přes celou silnic, za náma nic, stíham to ubrzdit, Míša efektivně sbírá ještě jedoucí moped a pokračujeme dál, nějaká křivá nádž, a orvané plastové dílyho nezastaví, jedeme přece na Krucík!!!

Bohužel kluky na benzínce nestíhame (zjišťujeme později že jsme se minuli o pár minut) tak následuje hádka čí je to nebo není vina, že sme to nestihli. Dotoho Míšovi babeta ujede asi 150m a chcípne, musí pak nastartovat (rozšlapat) a jede dál… dalších 150m…..a zase..takže nervy pracovaly a nakonec Míša jel dom a já na Krucík, oba napučení jako papuče. Asi mi to nebylo souzeno ale při průjezdu Popůvkama jsem píchl podruhé a místo napučené papuče jsem byl už nasrané prasátko a jen nadával. Verdikt zněl jasně: nějak doskákat domů, vzít stovku a dojet. Za každou cenu dojet.

Doskákal jsem do Bystrcu, kde jsem měl pneumatiku už na hadry, řka, že na to fakt už seru a zastavuju. Moped mi schovává jedna paní do prodejny motorek (dopním později- zapomněl jsem jméno firmy) a jdu na stopa nebo mastnou tyč (MHD) směr Kuřim.  Pro představu, obrovskej nabalenej Kenny v bílé lakovací kombinéze, na zádech obří torna, v jedné ruce karimatka a v druhé přilba. Věřte nebo ne, jeden pán mi zastavil a hodil do Kuřimi. Tímto mu moc děkuju. Pak následoval běh do garáže kde stál favorit, (pořád oblečen jako obří larva), pak přesednutí do stovky a jel sem k Míšovi, že ho překecám aby jel se mnou, bo už sem vychladl. Sotva zazvoním na jeho zvonek vidím jeho s přítelkyní přijíždějc s babetou naloženou (hozenou) v kufru. Po nabídce společné jízdy stovkou a další výměně přezdívek (jinak sme normálně Kááámoši :-)) s tím že autem nepojede tak na něho s*ru a jedu solo stovkou.

Dávám jí chuděře co to dá abych stíhal kluky babetisty… tak počítám a počítám, říkam si, že možná je stihnu někde  za Křižanovem, bo máme tam mít zastávku na oběd, tak je snad doženu. Po příjezdu do Křižanova vidím jen 4 motorky a to „velké“ které vyráželi z brna v 10. (měl jsem vyblitej telefon tak časy tipuju) ale bylo něco okolo půl dvanácté když jsem si objednal a babetisti nikde. Dojeli nakonec někdy půl hodiny po mě, já jim nabral bagáž, pojedlo se, pokecalo, ROZMRZLO a jelo se dál. Já se držel Cerina a ostatních s „velkejma“ mašinama, nakonec svítilo i sluníčko a byla to doslova idila.

Příjezd do Kempu Řeka byl pro auto v pohodě, pro motorky poslední zapocení, bo silnice nebyla sypaná takže poslední 3 km ledovka….. Respekt kluci:)

Po příjezdu jsem ihned otevřel placatku a pořádně si přihnul. Pak pivo, pivo, pivo,víno, medovina, medovina,medovina, svařák, medovina, víno a ukončil jsem to ruskou vodkou s fakýrem. Sjelo se několik sajdkár, jawky, čezety, rejže a pár plechovek. Potom přijel Míša na třiapůli s kuframa , oba sme byli rádi, že tam sme a zapili sme to. Celkem foukalo tak jsme postavili z bývalých chatiček větrolamy (to dřevo sme měli na podpal) které sice výřili kouř na všechny sedící okolo, ale aspoň nefoukalo.  Jedlo se, kecalo, ale hlavne lilo a to dost, bo začlo foukat a tím aj přituhovat. Námořník mi nabídl azyl u sebe v psí boudě ( tomu se fakt nedá říkat stan) ale po pár hodinách desetiminutových spánků jsem se na to vybod a ustal si na seně vedle ohniště, kde bylo krááásně teplo. S postupem rána začlo i chumelit a pořádně fučet, co mohlo zmrzlo, i z rumu se stala taková olejova konzistence..:)

Ti co odjeli ráno jako Pabol to asi stihli tak tak(pozdejsi dodatek – prej zapald po nadrz), bo potom už byla příjezdová cesta zasypaná a zafoukaná 3/4m sněhu. Nakonec ani ne hodina, skoro všechny volné ruce pracovali na maximum s několika hrably a bylo připraveno pro ojdezd. Vzhledem k silnému větru to bylo potřeba udělat rychle… já to se stovkou projel a jel na výzvědy, cesta ledovka na krucík splyvala s polem, bylo na ní tak 30 čísel sněhu… smůla. Námořník mezitím uschoval motorku ve Starém Ransku a, že stejně jede do Vyškovic (Vyškov) tak se sveze se mnou do Brna, místo 250km směr Plzeň. Ještě jsem Amálce odvezl motorku z kempu do Ždírce kde si ji pak vyzvedla, bo spala na penzionu s BSM. Všichni se postupně rozjeli domů, my jsme s Námořníkem ještě nabrali Míšu kterej to nechal také ve Ždírci. Vida. Nakonec se stovka hodila-vezli jsme v ní odpadky, jesště, že mrzlo a nebylo to cítit. Pak už oběd v Křižanově (díky Námořníku) a domů. Cesta bylo jedno velký bílý sněhový jazyčisko, ale zvládli sme to bez potíží, ještě sme stihli vyprostit favorita co sjel do pangejtu.

Jak dojeli ostatní? zatím je pár hodin po akci, ale co vím tak zatím bez úrazu, pár lidí stroj odstavilo a vyzvedne si ho až bude lepší pičasí. A skoro každej to položil. I já se stovkou jsem v sobotu v noci zkončil s kolem nad potokem když jsem vezl dřevo.

Ze 6ti mopedu jedoucích z Brna, tak po ose dojel pouze Modrý dýn, za což mu respekt nejvíce,ostatní kluci jeli s babetama vlakem do Brna a někomu ješte odešel po cestě motor. A před chvílí mi volal známý jestli jsem náhodou nejel po D1ce, bo viděl kejvačku (Fakýr) , péráka (Jenda) a CBRko (KUBA) a ti nohy na zemi a valili si to po dálnici. Nazývejte nás blázni, asi trošku jsme, ale myslím, že nemluvím jen za sebe když řeknu, že SE NA PŘÍŠTÍ ROČNÍK TĚŠÍM JEŠTĚ VÍC!

Poděkování a slovní odměna:

Fotky: Malejmisa, Deadman, Veverka, DejV, Swistak, Charlie.Vlcak

Kocourluk za medovinu

Widow a Yondra660 za škopky

Domorodec se sajdou: dřevo

Cerin: za zprostředkování

Charlie.Vlcak : za super spekacky

DAVID: jako prvního zahraničního účastníka, až z Maďarska!

Všem holkám za to, že dojely jako jezdkyně!! respekt kočky!!

a všem za to, že jsme si udělali zase tak krásnou atmosféru ikdyž počasí stálo za hovno.

KENNY 2010:-)

3 reakcí na “III. Zimní Krucemburk – Demo Stalingradu”